You got that something That keeps me so off balance

Hur många lingon finns det i världen?
Jag och Sus var på bio igår och såg denna, fantastisk ! :D  Vi var faktiskt inte ensamma i bion heller, fantastiska femman, några fjortisar och ett gäng 60+are var där också :P
Vi satt ju självklart på samma rad som gamlingarna, och jag förstår inte hur reklamerna innan filmen börjar kan va så roliga så man fnissar som en idiot jättelänge? Jag kokade, på riktigt, jag var så förbannad ! :P  Men sen fick vi ju oss några skratt åt dom också när alla började gråta till filmen, inget sånt där tyst gråt, utan sånt där som låter :P
Förstår inte riktigt vad man skulle gråta för men?:P

När jag kom hem blev jag sur på mig själv, idiot är jag ! Glömde spotify på när jag åkte och hämtade Sus, så ja mina timmar är slut redan, tummen upp ! Dumma nya reglermojs spotify fixat :(

Idag var det tidig uppgång som gällde, Göteborg stod på schemat igen så det blev en tripp ner till Sahlgrenska med m&m. Trevligt :)
Jag och pappi orkade inte åka till nåra affärer eller så idag , så mellan ca kl 11 och halv 3 så gick vi runt lite överallt därinne istället. Vi smög runt på massa konstiga ställen och det var rätt kul faktiskt:P

Ikväll blir det film, så mkt mer vet jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Gute

Spotify premium +1 , bort med gratis användare! :p

2011-05-09 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0