Taxi, taxi give me a ride, I'm going to take you to the other side

Fyllechaffis stod på schemat igår.
Det var Råbinen och hans kompisar som behövde skjuts till bogrens och hem igen så med andra ord blev det några trippar till Skövde på kvällen/natten :)
Första omgången (dit alltså) hade jag med Fredrik som sällskap i bilen så jag slapp åka själv tillbaka till Mariestad, men sen när jag skulle hämta fyllisarna i Skövde igen stannade han hemma så han skulle kunna sova lite innan han skulle jobba.
Så många polisbilar som åkte om mig på vägen till Skövde har ja nog aldrig sett på en gång, typ iaf :P Ca 7 st var det. Hypernervös blev jag första gången, men det var ju inte mig dom skulle ta som tur var (:

Trevligt var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0