It's like this man, you can't put a price on the life.

Tatuerade mig igår i Falköping :) Jag var verkligen jättenervös innan men det gick faktiskt bra(jag har faktiskt vart nervös sen i mars, när jag bokade tiden xD) , och det gjorde inte nåt ont faktiskt. Var rätt skönt :)
Tatueringen tog ca 5 h att göra och det var sviiinvarmt inne i studion:P luftkonditioneringen funka inte nämligen så det var typ som en bastu därinne ^^
Alex följde med och var min skjuts (taack!) och medans jag tatuerades åkte han bort till mösseberg (?) och solade ^^

Världens sämsta bild, men det skiter jag i faktiskt ^^ Jag fick ett sms på morgonen igår av han som tatuerade då han frågade om vi kunde göra om min idé så den blev i Tim Burtonstil. Och eftersom jag älskar Tim Burtons filmer så var det ju en självklarhet!

Jag är mycket nöjd !
(och jag har en känsla av att detta inte är min sista tatuering)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0