If you're a freak be proud of it

Då var det helt säkert, papper är påskrivna och klara. Jag har fått jobb ! :) Fram till semestern i första hand, sen får vi se hur det blir. Det känns jävligt gött iaf :)
Maskinoperatör på RMIG Sweden AB, det låter rätt proffsigt ändå ^^  Börjar på måndag, och det känns rätt gött att jag får börja med eftermiddagsskiftet ändå så slipper jag gå upp typ halv 5 första veckan :P







Det var bara det jag ville säga, nu ska ja tjocka mig med lite popcorn så jag växer i dom gigantiska jobb-byxorna ^^  !

Kommentarer
Postat av: Gute

Detta är nog det mest engagerade svar jag någonsin lämnat på en blogg, enjoy.



http://imageshack.us/f/689/rebusqo.jpg/

2011-05-19 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0