I like the way, the way you swing your hips around me

Oj, nu har ja vart dålig på att skriva här...  igen ^^

Helgen har iaf bestått av valborgfest hos Kalle med lite kompisar :) Himla rolig kväll tycker jag.
Musik, linedance, bilåkning, alkohol, apor och svärd.
En väldigt bra sammanfattning, eller inte, men jag orkar inte ta allt i detalj :)

Igår var m&m, Jimmy, Mikaela och underbara Caspian här en sväng :) Lite senare kom Alex hit också och så kollade vi på Bigbrother m.m.
Trevlisch

ska snart dra iväg till skövde, behöver lite nya delar till min förra bil så jag kan sälja den någongång (:
Är sjukligt sugen på chips/godis också så det lär jag väl också köpa, ibland får man tjocka sig faktiskt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0