Hit and run, then I'm gone

Vart sjuk i nåra dagar, men nu har jag ingen feber längre iaf (: Bara en jävla förkylning, som envist ska vara kvar.
Nu ska jag satsa på att bli frisk innan helgen, jag ska tillochmed orka göra lite te med honung i, det ska tydligen vara bra mot förkylningar, problemet är bara att jag hatar honung :P Sist jag smakade höll jag på att spy ^^

Men men, imorse fick jag mkt goda nyheter ! Vad det är kan jag skriva imorn med tanke på att jag vill vara 100% säker först innan massa ska få veta. glad blev jag iaf (:

Kollade även igenom min bilddagbok förut, hittade massa gammal skit verkligen, mkt man bara vill glömma. Men också sånt man minns med ett leende på läpparna. Haha inte ett lika stort fjompigt leende som jag hade på denna bilden dock, lilla jag !
Dom som kallar mig liten, har inte sett mig när jag var mindre, då var jag liten..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0