Don’t let the bastards get you down

Det regnar ute, och jag bara hoppas att det ska börja åska snart <3 Det hade vart fantastiskt!

Detta ser ut att bli en såndär slappdag när man inte gör så mkt mer än att bara sitta vid datorn och flöta, men med tanke på att ja känner mig lite halvsjuk sådär så känns det rätt gött faktiskt ändå.
Får se om jag kan lyckas hitta nån bra film eller nåt sen, jag är egentligen supersugen på att rida men jag ska nog vänta några dagar till så jag inte pajar tatueringen. Förövrigt så läker den himla fint! mycket bra.





.
Det verkar så enkelt vännen
Ändå är det så obegripligt svårt
Ja, det verkar så enkelt vännen
Men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0