Just a flash of fear, Behind your camera eyes

Bloggen har vart nere ett tag eftersom ja vart sjuk och inte orkat sitta vid datorn, så kan de gå!

Men det som hänt sen sist är la att jag vart sjuk (nehe!), låg med över 40 graders feber ett tag och sen blev det lite maginfluensa efter de, så gött så! Världens bästa bantningsmetod iaf (:

Jag och Gizmo åkte och hälsade på Alex uppe i Karlstad nu i helgen eftersom ja mådde bättre då, det var väldans trevligt, åkte hem förut idag.
Vi har gjort lite allt möjligt men vi kan förkorta det lite fint med: hundpromenader, mat, vin/cider, musik, film och en jädrans massa prat (: . Jag orkar nämligen inte skriva om allting ^^ Lat som jag är! Jag kanske, men bara kanske skriver omett nån annan dag sen.



 

Men trots att jag haft himla kul så var det lite skönt att komma hem ändå, jag har ju saknat alla djuren här hemma ju, så det fick bli lite extra fjäsk för hästarna bland annat nu ikväll (:
Jag och mamma köpte varsin sallad förut också, att det kan va så gott att äta nyttigt, de e inte klokt ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0