Mitt hår är konstigt :O

Idag var det dags för lite försök att sova ikapp ordentligt, ligger några veckor efter så min hjärna var helt fucking död igårkväll. Det gick väl... sådär om man säger så :P Dumma armjävel. Jobbigt att vakna typ en gång i kvarten trots att man tar sömntabletter.

När mamma slutade jobbet fick jag ett sms av henne att det var långpromenad med hundarna som gällde idag, det lät faktiskt lockande eftersom solen sken ute och det var inte sådär superkallt ändå.
Mamma tog Zingo, Tindra och Kiiwi så jag tog Gizmo, Kåla och Wilma :) Vi gick en runda på nästan en mil och det blev  s v i n k a l l t (!) efter ett tag eftersom de hann bli mörkt å grejer innan vi kom hem igen xD Men trotts allt kändes de bra att röra på fläsket litegrann iaf.

När vi kom hem igen var det dags för hårfärgning eftersom mitt hår hade börjat få blond utväxt xD såg jättedumt ut och jag har stört mig på det ett tag så idag var det dags. Men mitt hår är konstigt :O Håret på den ena sidan vill inte bli ordentligt färgat, så det är mkt ljusare där :P Så har de blivit varje gång jag färgat håret brunt, men ja har ingen aning om varför xD För vi mosar tillochmed på extra mkt färg där, men nehedå!  haha ^^

Om en kvart äre BigBrother som gäller,  och sen blir det väl musik och nån film innan jag ska försöka mig på lite sömn igen :P


Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0