Like an empty colourslide

Inatt dog min råtta Lilly :'( , hon kämpade på i nästan en vecka innan hennes kropp gav upp. Dom här dagarna har varit hemska, eftersom hon slutade äta och dricka för några dagar sen och man känner sig så hjälplös när man inte ens kan trycka i mat och vatten i henne.   Jag vet att det är det bästa för henne dethär, men mitt rum blev plötsligt väldigt tomt. Grät en del när jag dammsög golvet för att få bort allt spån hon skvätt ut under denna veckan, ja jag är patetisk.
Det blir ingen ny råtta för min del, inte nu iaf...

Mitt i alltihop var det dags för möte på Pomona också, då fick man försöka vara lite glad och trevlig. Det gick la sådär jag är nog aldrig trevlig tror jag xD .
Hon verkar däremot ha lite svårt att fatta att mina drömmar om rallyförare var en sak jag ville bli när jag var liten, inte nåt ja vill satsa på nu. Hon kan inte sluta tjata om att jag ska praktisera hos Tina Törner ^^ .
Det blir inget med det!

Idag har jag även lagat mat :O
Eller ja, jag och mamma hjälptes åt med kvällsmaten. Jag gjorde omeletten och mamma fixade kantarellstuvning som vi la i omeletten sen. Det blev faktiskt ganska gott. Lite för mycket stuvning på sina ställen bara. Tjockisgelika!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0