Jag blir så förbannad!

Var nyss ute och gick en sväng med Beda, fick bli att leda henne då det är för mycket is för att det ska gå att rida.
Vi gick en sväng på vägen för det var så skönt ute i solen, hon brydde sig inte ett skit om bilar som åkte förbi och så, hon var mest nyfiken på godiset jag hade i min jackficka xD

Men sen kommer det en jävla idiot i en tom såndär "timmerbil-långtradarmoj" och när han ser oss gasar han på som fasen och börjar tuta som en idiot (jag har redan gått ner med Beda i diket så vi inte skulle vara ivägen)
Beda blev ju livrädd stackarn, så jag fick stå där i diket en bra stund och försöka lugna ner henne innan vi kunde gå vidare, jävla idiot !
Liksom tänk om inte jag hade kunnat hålla Beda då? Han kunde kört ihjäl oss båda två bara för att han var så dum i huvet och jävlades.

Usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0