but sometimes it´s impossible to breath

Dagen har bestått av ett värdelöst möte på Pomona  (det var som att sitta och lyssna på nåt jävla klartextprogram på radio) som började med ett litet fint astmaanfall för min del efter att ha sprungit dit, fått reda på att mötet där imorn är inställt (gött!) och så har vi vart hos veterinären med nåra av hundarna. Vaccination som gällde och dom var jätteduktiga allihop. Duktigast var faktiskt Kåla och Gizmo för dom sa ingenting när dom fick sprutan. :)
Och jag har faktiskt vågat hålla i dom när dom fick sprutorna också, det kändes bra på nåt sätt eftersom jag har extrem sprutfobi. Jag var nära på att svimma, men jag klarade det faktiskt :)
Nu har båda två gosat ner sig i sängen så vi får se vart jag får plats lite senare sen ^^

Extrem huvudvärk och allmänt konstig är väl ungefär hur jag mår idag xD Det sätter sina spår att ta sömntabletter men ändå inte sova. Lilly mår inte bättre precis, det är nog mer åt det sämre hållet.. Idag har hon varken ätit eller druckit något trots att jag verkligen försökt mata henne. Hon rycker till som fasen ibland men mest ligger hon bara stilla i mitten på buren.
Jag ska prova att ha hennes bur i tvrummet inatt så jag kan få en liten chans till att kunna sova iaf, jag känner mig jättehemsk som gör så men jag kommer seriöst inte palla morgondagen utan iaf nån timmes sömn. Jag tror ju inte att hon mår bättre av att jag ska ligga och titta på henne hela nätterna heller, hon vill säkert ha lite lugn och ro också.





Nu blir det någon film för att rensa lite tankar, smala sussie tror jag det blir!










Kommentarer
Postat av: Gute

Ja sov 13-14 timmar inatt. De var ganska mycket. . vi får se hur det blir nu.. klockan e 03.00 ---> untill ???

2011-03-12 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0