yeees.

Ja herregud vad dålig man kan vara på att skriva i sin lilla blogg :B Ful är den också xD jag vill byta header eller va de heter men ja har ingen aning om hur man gör xD dåliga jag :)

Mycket har hänt sen sist, bland annat har jag blivit faster till världens underbaraste lilla Caspian <3

Här var han en dag gammal <3



och äldre blir han <3




Nu när man är arbetslös gör man inte speciellt mycket vettigt på dagarna ^^ , förutom att lattja med bilen med Sus nu när det är vinter å allt :)
Film kollar jag självklart mycket på också, och då har jag kommit fram till att filmrecensent (stavning?) skulle va sketgött att jobba som, kolla film hela dagarna å sen sätta ett betyg påt, de vore nått de  :B

Jag har faktiskt inte vart arbetslös hela tin, jag och Sus har jobbat ihop på Remarkable några gånger där vi får uppdrag att utföra genom svenska spel, det är riktigt kul, hoppas dom ringer mig snart igen :)

Rida har det knappt gått att göra på hela vintern nästan, först kom det så jävla mycket snö så det gick inte att rida någonstans alls, sen nu har det vart sjukt halt (blankis överallt) så då hade vi problem här hemma med att överhuvudtaget ta ut och in hästarna utan att bryta benen av oss.
Sån lyx det är för alla som har tillgång till ridhus, speciellt på vintern! De skulle jag ju inte säga nej till om man säger så, omöjligt att hålla igång hästarna när det inte finns någonstans att rida.

Red idag på Beda iaf, snön har försvunnit lite så det går att rida i ena hagen iaf, haha vi är lika tjocka båda två xD så vi behöver verkligen komma igång nu !


Så snälla, snälla, snälla, snälla dumma snö.... FÖRSVINN! :@


Jag vill ha vååår <3,
då jävlar Sus ! , då ska vi på herrejävlars massa roadtrips du och jag :B  hihihi


Näe, nu är det som så att... jag måste verkligen ta mig en kiss nu, så..


Tjing :~


update:

Jag glömde ju att jag tog ju kort idag, kreativa jag ;)





inte för att nån bryr sig ;)

aja, Hejs

Kommentarer
Postat av: Alexander

Får man hänga med på en rid sväng till våren kanske? :D hörde precis på nyheterna dock att kylan skulle hålla i sig rekord länge :P



Haru haft någon riktig barn vaktning av Caspian än?

2011-01-26 @ 23:28:23
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Ja visst är lilla Julisbulis en riktig skönhet! =)

Caspian också!! Så himla gullig! Hur gammal är han nu? =)



Är avundsjuk på dig!! Vill också ha körkort! Fan "/ Fast jag ska alldeles strax köra upp, hoppas på de bästa :D

2011-01-27 @ 16:09:24
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0