time for a tattoo

Rubriken säger väl det mesta, ja jag ska tatuera mig. Frågan är bara vad jag ska tatuera för något, jag vill inte ha en tatuering bara för att utan jag vill ha en tatuering som betyder någonting.

Jag vet inte riktigt hur den ska se ut, men en sak är säker, jag vill absolut inte ha några flamsiga hjärtan, blommor eller fjärilar. Nej det är helt enkelt inte jag.

Jag älskar ju dödskallar, så det lutar kanske åt någon sån, jag hittade en förut som jag tycker är jättesöt!

Frågan är ju bara om den skulle passa på mig, och isåfall vart?  Haha mamma tyckte inte den var speciellt söt, mer läskig. Meeen smaken är som baken som man brukar säga :)


Jag tycker även att såna här ragdoll-tatueringar är söta, men jag vet inte om jag själv vill ha någon sån.




Usch va svårt det ska vara att bestämma sånt här... jag är jättetacksam om jag kan få iaf några tips och förslag (A).  skriv en kommentar och länka bild eller beskriv!
Det enda kravet jag har eller aa...  det är att den inte ska vara allt för stor.

jag skulle även vilja ha en text vid den saken jag ska tatuera, vilken har jag inte bestämt än (oj vad jag har stor koll på vad jag vill känner jag^^)



tjong!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du den där skelettgubben var ju faktiskt riktigt nice! :O fast det är sant att det är svårt att veta hur den skulle se ut om den bara trycktes på någonstans huxaflux :P

Men den är ju ändå ganska mycket dig :)



Innan du bestämmer dig för någonting bara, borde du fråga dig själv ifall du vill ha denhär tatueringen när du gifter dig/ utomlands vid 35/ på badhuset med pensionärerna vid 65 etc ;) haha, men det verkar som du förstått de. att det är svårt att bestämma sig för ngt sånt för de är ganska stort :O

2011-02-01 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0