outch ^^

Haha ja bilderna talar väl bäst för sig själva :P  Men iaf, de som hände var att hundarna hade vart ute på baksidan en stund. När jag släppte in dom igen började Zingo morra på Gizmo och så boom så flög dom ihop och började slåss. (killarna är lite fjompiga och sura på varann nu när Kiiwi snart börjar löpa)

När jag försökte ta isär dom första gången kom jag in med handen fån fel håll och Zingo högg tag rätt rejält i min vänstra hand. Haha då var ja skitnära på att spy, men ja fick väl någon adrenalinkick eller nått så till slut fick jag isär dom, fick med mig Gizmo in i mitt rum å sen ringde jag pappa så han skulle komma hem fort :P . Sen svimmade jag ^^

Efter en stund vakna ja till av att mobilen ringde, de va pappa som sa att han skjutsat hem min bror och att han skulle skynda sig hem.

 





Haha, söta bilder ja fick med min mobil trots att ja skakade som fan :P

Nu är handen rätt rejält svullen men vi ska vänta lite med sjukhus och se om de inte kan fixa sig ändå ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0