Let me feel I'm falling, I am falling

Och Gizmo sitter här bredvid mig och tittar på mig med dom där ögonen man bara inte kan säga emot, han sitter som en typ kängru faktiskt med huvet på sne. Det han vill ha är den där rosa pip-munken jag har gömt i en låda på databordet. Han får den nog när jag skrivit klart så blir han glad :)

Träffade Sus en sväng igårkväll :) Trevligt värre!  Vi kom tillochmed på en ny låt/refräng/fin text som vi sjöng/skrek ganska länge :B  Göteborska (haha hur fasen stavas de) var gårdagens dialekt också, även med en blandning av finska! riktigt gött!
Planerades även lite prylar vi ska göra till sommarn (:


Sommar'N 2009


Idag har jag väl mest tagit de lugnt, gick en långsväng med Gizmo förut och undersökte lite ridvägar och sånt. Snart, snart kan jag rida där. När handjäveln är bra igen.

Jag var ju även på Afrodans med Mamma och Mikaela, trevligt (: Lite lagom irriterande bara när det finns människor som inte tar någon hänsyn (vuxen-ord^^) till andra. T.ex. så var det en person som, trots att de fanns jävligt gott om plats framför henne skulle trycka sig längre och längre bak hela tiden så man hamnade i ribbstolarna och inte kunde röra sig alls knappt. usch!

Nu blir det väl att slå på någon bra film och sen träna lite smått sådär så jag kan känna mig duktig innan ja går å lägger mig.

tjao!

Kommentarer
Postat av: Alexander

2011-02-02 @ 22:32:25
Postat av: Alexander

Den trippen som bilden är tagen från känns som en evighet sedan ;)

Du får väl börja stå längst fram på träningarna ^^

2011-02-02 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0