the göteborgtripp

Kom hem igår efter en liten tripp i göteborg med Alex :) Det har vart himla trevligt !
Tänkte berätta lite om vad vi gjort och så, om det nu skulle va nån som är intresserad:P

Jag var faktiskt jättenervös innan eftersom jag knappt åkt tåg i hela mitt liv och skulle klara av att hoppa på tåget helt själv och sen hitta Alex på tåget, men det löste sig ändå, för han stod precis innanför dörren på tåget så jag slapp gå omkring själv på tåget som en liten fjant :)

Haha, på tåget fick Alex för sig att han skulle peta på min lins i ögat eller nåt, och det tyckte en tant mittemot oss var sketakul :P Hon kunde knappt hålla sig för fniss, lillan!

När vi var framme i Gbg så var det dags att hitta hotellet, och det var inte det roligaste precis att gå dit, aslångt (kändes det som då iaf) när det var iskallt och blåste som fan :P Men tillslut kom vi fram iaf (no shit:P )
Då fick vi såna där kort så vi kunde komma in på rummet å lite såntdära... Vi fick rum 326, på tredje våningen. Jag tycker det är lite synd ändå att det inte var högre upp för ja älskar att åka hiss :P

När hade vart där en stund var det jacuzzi (stavning?) tajm, och det var sketagött verkligen ! :D Lite trevliga människor där också faktiskt :)
Sen var det mat som gällde, och vi hittade någon restaurang som vi gick in i, och det var tydligen nån såndär jättefin restaurang xD man kände sig ju lite lagom dum där bland alla finklädda människor som satt där inne :P

Sen bestod kvällen av vin, chips och massa prat (:

På morgonen sen vakna vi vid typ 07.30, eller ja ingen av oss sov väl direkt :P jag hade sån smärta och Alex var nog helt enkelt inte trött :P Men då blev det en dusch och sen den hemska frukostbuffén. Usch.
Sen blev det några timmar på stan innan vi skulle ta tåget hem igen, träffade även Brus i typ en minut ^^ Men det var kul iaf :)
Alex köpte assöta strumpisar :D Och så köpte vi godis <3 mumma!

Jag orkar faktiskt inte skriva mer nu om detta, så .

Herrårååååå, haregött

Kommentarer
Postat av: Alex

2011-02-27 @ 21:30:56
Postat av: alex

Riktigt kul :)! några strumpor var snygga men de gröna med lila ränderna var hemskt vidrigt fula :P

Jacuzzin var iaf underbar :D även om man fick ont i magen efter en stund, Man blir så glad när man får såna fina leenden av folk med ;D

Något att göra om!

2011-02-27 @ 21:32:36
Postat av: gute

min bror är en fin pojk !

2011-03-04 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0