shuppeluu

Jag har ont i axeln :O  whaat. ingen aning om vad jag gjort :B

Idag var jag, mamma och Mikaela iväg på Dans-fuego (zumba) å herrejävlar va ja e dålig på att dansa (!) ^^
Man märker ju hur stel man är och att såndär taktkänsla inte finns överhuvudtaget xD men det var bara att hitta på sina egna rörelser så jag var allt både trött och varm när vi var klara xD Fast jag såg nog ut som en slirv, men skitsamma.


Testade lite "fusk-HDR"mojs idag lite snabbt innan jag och pappa hämtade mamma på jobbet, och ja, en före och efter bild har ni här xD .
Lite överdrivet kanske, men jaja ^^



Jag har märkt att jag är väldigt dålig på att experimentera och sånt i Photoshop *fyyyy* . Så vem vet, de kanske blir ändring på det nu ^^ .
men bara kanske.


Ne, nu fryser ja sketamkt av någon konstig anledning , så nu ska ja kolla om maten är klar snart, Gelika är hungrig nämligen :O       Tjips!

Kommentarer
Postat av: Alex

Grymt snyggt :O med vindkvarnen. Förbaskat duktig är va du är

2011-02-15 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0