mitt hjärta i din hand

Gårdagen bestod av en tripp till Ullared med mamma, pappa och Jimmy. De var himla trevligt faktiskt, hittade lite prylar till hästarna och lite så (:
Mötte ju även Alex, Benne, Kalle, Emil och johan där (: och dom lyckades nog också hitta lite pryttlar .

Sen när vi kom hem igen hade Melodifestivalen redan börjat så jag missade alla låtarna men jag hann ju lagom se vilka som gick vidare. Och rätt personer gick vidare :D Inte för att jag tyckte att de var några speciellt bra låtar eller så, utan för att jag och Sus hade tippat på att dom skulle gå vidare, så imorgon blir det att hämta ut våran vinst ! :D
gött som fan, vi är ena jävlar på't

Imorn ska vi även jobba igen, så kvällens uppdrag för min del är att fixa en ny skiva :)  Skulle tydligen vara mycket jan johansen enligt Sus ;)  (därav rubriken)
Blir nog en utmaning att hitta bra musik som vi inte redan har på alla våra typ 154265484 skivor vi redan gjort ;) meene de ska nog gå att hitta lite lattj :D

Hade nyss besök av Jimmy och Caspian också (: Jag filmade med mobilen när mamma lekte med honom och en gosedjurshund, men ja får nog tyvärr inte lägga upp de ;)





Nu, Solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0