Gelika pelikan

Usch, jag håller på att bli sjuk :/

Var på ett helt värdelöst möte idag på Pomona, dom bara skjuter upp att godkänna min praktikplats hela tiden. blir så förbannad :(
Det kan väl inte vara så svårt att bara kolla igenom lite papper och sen bestämma om det blir godkänt eller inte?

Efteråt åkte jag iaf och hämtade mamma på jobbet, och lite senare sen var det dags för afrodans igen, men jag skulle nog hoppat över den idag. Jag tappade räkningen på hur många gånger jag nästan svimmade ^^ Jag minns knappt att jag vart där, men jag vet att jag försökte göra alla sakerna iaf :P Såg säkert ut som en pelikan eller nåt .

När vi kom hem sen tog jag mig en tupp! fast det var egentligen ingen hel tupp eftersom jag inte somnade, men jag kröp ner så skönt i sängen iaf,


Nu har jag och mamma mockat och tagit in hästarna, å jag skakar som attans i händerna nu  så nu ska jag se någon bra film och sen skita i denna dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0