Fem steg bakåt, två steg fram. På lite håll liknar det dans

Imorgon smäller det, då är det dags för lilla mig att själv hoppa på tåget i Töreboda för att möta upp Alex som redan är på. (Anledningen till att vi inte hoppar på samtidigt är att han är på begravning innan och hoppar på tåget därifrån sen)
Det är nämligen Göteborg som står på schemat imorn, Hotell Riverton för att vara exakt :P
Jag har verkligen ingen aning om hur man gör eller nått med hotell, men det är tur att jag har en såpass världsvan kompis med mig  ;)




Jag får hoppas att dom smärtstillande tabletterna å de hjälper lite bättre nu så jag inte är så handikappad och tråkig imorn :P Får göra det bästa av situationen helt enkelt.  Blir nog sjukhuset om det inte ger sig de här, tråkigt men sant.

Borde väl kanske börja packa lite också, men det är jag en expert på att vänta med tills sista stund :B hihi
Har iaf hunnit packa ner mediciner, det tycker jag faktiskt är väldigt duktigt gjort av mig :B




Nu, musik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0