Det verkar så enkelt vännen, Ändå är det så obegripligt svårt

Mormor och morfar var här en sväng nyss och fikade :) Trevligt

Varför kan ingenting någonsin gå som man själv vill? Min handledare på Pomona ringde mig idag och sa att dom behöver ett organisationsnummer från kenneln jag ska ha min praktik på för att kunna godkänna min praktikplats.
Jag mailade honom, och fick ett svar ganska nyss att han inte har något sånt. Då verkar det som att det inte blir någon praktik för min del, fan också! :(

Mailade min handledare igen och skrev detta, men med min vanliga otur får jag säkert inte ha det som praktik bara för de, skit.


Nu ska jag och mamma iaf köra lite kloklippning på hundarna, då får jag lite annat att tänka på iaf. Speciellt eftersom vi iaf har två mesar (Zingo och Tindra) ^^ Dom andra 4 går ganska bra iaf



Mina två sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: alex

Din handledare har ansvar och även en otroligt stark vilja att ge dig jobb. Om hon inte vill det så ska hon säga upp sig. Och eftersom hon verkligen brinner för att du ska få en praktikplatts så gör hon allt hon kan för att detta ska lösa sig. Om hon är duktig på sitt jobb så hindras hon inte av något jävla organisationsnummer.

På nyheterna sa de igår att de som går hos jobbcoacher har mindre chans att få jobb än de som inte går hos någon jobbcoach. Det är ju inte så jäkla konstigt om de hindrar dig från att ta jobb!! Det kan du säga till henne. Detta löser hon. Det stannar inte vid några jävla siffror. så fan heller

2011-02-23 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0