Dåliga jag

Uff, nu har jag vart sådär dålig igen ! på att skriva här alltså ^^

Men jag kan ju sammanfatta lite fint vad jag gjort dom senaste dagarna iaf,

Torsdag: Då red jag Beda en sväng :) s-v-i-n-k-a-l-l-t ! men skönt ändå (:

Fredag: Då var det Dansfuego som gällde igen, om vi bortser från min dumma axel så gick det faktiskt ganska bra, börjar lära mig stegen någorlunda iaf ^^

Efter det var det tjockispizzatajm (mamma blir alltid så sugen på pizza när vi tränat)  och sen hämtade jag upp Sus :) Det var ju lattjtajm som gällde :) Efter ett tag mötte vi Kalle och Johan så vi åkte med dom en stund i kalles bil och sjöng - "vi kan verkligen alla låtar" typ iaf (A)     Var väl hemma typ 05:30 eller nåt (:

Lördag: Då var det dags för revy i skara med mammas och pappas jobb, det var väl rätt trevligt, men jag blev ändå lite ledsen eftersom inte "rätt" personer gick vidare i meodifestivalen :P kollade inte på det, men jag och sus hade ju spelat igen (a) men utan vinst denna gången tyvärr :/ Men det tar vi igen tills på lördag ;)

Söndag: Ja igår var det kalastajm, min kusin Alvin har fyllt år så då fick vi åka till Tibro en sväng :)  På hemvägen köpte jag nya skor, både jympaskor och vanliga. Men jag blev så himla ledsen när det inte fanns i mina storlekar, så där fick jag åka hem med ett par alldeles för stora skor :P Men det är ju bättre än inget iaf, nu när alla mina andra skor är trasiga och tar sönder mina underbara strumpisar :/

Måndag: Ja idag var det dags för en ridtur på Beda igen :) Det gick jättebra och hon var jättepigg ^^ 
Inte ens en stor trakortmojs i skogen var så farlig enligt min lilla ponny <3 . Idag gick det att trava en hel del faktiskt :) och några galoppsteg blev det allt (A) . Får ju ta det lite försiktigt nu när det är is under all snön. Men snart är det vår!

Nu ska jag äta lite, kom på att ja inte ätit något än idag ^^

Tjaio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att se ett par nya skor :D det har du verkligen behov av :P Du får träna så att du kan använda dem när vi ska dansa på fredag :)!



http://twitter.com/#!/alexgaute

2011-02-21 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0