You’ve got that smile, That only heaven can make

Jag är inte bra på det där med mat, fick blodsockerfall typ  när pappi kom hem från jobbet så jag skulle värma en liten pizza i ugnen, och när den var klar efter ca 15 min så skulle jag ta ut den ur ugnen, med en tång, men när jag precis fått ut den så går den typ av och hela pizzan hamnar på golvet uppochner, tummen upp !

En sånhär pizza vare, fast jag petar självklart bort äckelkycklingen redan innan den åker in i ugnen så jag slipper den ^^

Om vi bortser från min vackra tabbe så är faktiskt denna pizzan himla god ändå.

Idag hälsade min farbror Peter på en sväng tillsammans med sin tjej. Det var himla trevligt eftersom vi inte träffar dom så ofta då dom bor i Norge.
Och efter det var det dags för en ridtur, jag har fortfarande sjukt ont men jag tog det ganska lugnt (: Sen ville mammi rida en sväng på Beda också, så det fick hon göra :)
Det gick jättebra, och trots att mammi inte ridit på evigheter pga sina leder så vågade hon ändå trava lite, det är typ andra gången hon nånsin sitter på Beda också så det var ju lite ovant för henne med ponny. Jag tog faktiskt en bild, men jag tror inte jag får lägga upp den så jag skiter i det, ibland är jag snäll :)

 


Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

wow ;) nice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0