What are words If you really don't mean them

Igår var jag duktig :) Hjälpte pappi att såga i x antal timmar, jag bar stockar och sågade dom i bitar och pappi klyvde dom. Han tyckte jag var duktig faktiskt som orkade hålla på så länge, trots att högerhanden typ la av efter en timme xD Handen var som en boll sen och armen blev typ tre gånger tjockare än vanligt, så idag har det vart vila som gäller :P Dumma gamla skador som aldrig läker :)

haha, det måste sett kul ut när jag skulle ta vissa stockar från kärran, och jag drog ut typ halva stocken, och typ hängde mig på den så att andra delen skulle åka upp, och ...ingenting hände xD Och ändå väger jag rätt mkt :P  Dom stockarna var väldigt tunga och svåra att få upp i typ brösthöjd eller va de heter ^^

Träffade Sus och Olle lite på kvällen sen :) Eller ankan som vi kallar honom ^^

Idag har de ju somsagt vart lite chill och såntdära duvet, känns rätt gött, men lite tråkigt ändå :P Imorn ska jag rida om det är bättre i armen då. Hoppas hoppas hoppas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0