En nolla i mängden

ca kl 05.00 imorse fick jag gå upp xD , självklart lyckades jag inte somna inatt så jag sov väl två timmar iaf. Efter en stund kom mormor och morfar och då kunde våran lilla tripp till Göteborg börja.
Självklart var jag superpigg när vi åkte så det blev ingen sömn i bilen heller som jag hade tänkt från början :P
När vi kom fram till Sahlgrenska efter vad som kändes som en evighet insåg jag att jag nog inte vart där förut, tror ja xD Det var ju sketstort :O

När mormor och morfar kommit till rätt ställe så drog pappi och jag iväg för att kolla runt lite på nordstan, det enda ja köpte var ett usb-minne xD kändes ju värt. Men det är ju så tråkigt att gå i affärer, speciellt om man inte ska ha nåt :P
13.30 var dom klara så då var det dags att dra hemåt igen, fast vi stannade och åt påvägen hem också, och jag har nog aldrig sett så mkt mat ! det fanns ingen chans i världen att ja skulle kunna äta upp allt de :O



Ikväll nu blir det BigBrother like usual, och sen kanske nån film.
Ska ju inte upp lika tidigt imorn som tur är, ska va hos Mikaela kl 9 på morronen och hjälpa henne att vara barnvakt åt hennes kompis två barn. Så det blir nog fullt upp med tre små barn och två hundar i en lägenhet, men det ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0