And there's just no turnin back, When your heart's under attack

Lekte med Sus igår :) Blev först en hundpromenad i mörkret på snapen med Gizmo och Molly, och vi hittade även en volleyboll som vi lattja med :D   Vi kom fram till att snart, mycket snart ska vi ta vårt första dopp i sjön !
Efter det så blev det lattj med bilen, Linda åkte med en sväng innan hon hoppade över till Markus bil.
typ vid tre nångång blev vi så fruktansvärt hungriga duvet, så vi åkte bort till 7eleven och ville köpa varsin mosbricka, utan mos och med en extra korv istället. Men pojken i kassan missförstod oss lite så vi fick mos iallafall  ^^ och vips så blev det hur mkt mat som helst ! Och moset var sketvarmt så jag har nog inget skinn kvar i min gom (heter det så? det däruppe i mun) brännskador för livet (:

Nu känns det ju att det är vår iaf, solen skiner och det är ganska varmt iaf ute :) Det dumma med det är att mina äckliga vidriga hemska fräknar kommer fram nu. UCSH     (det är så hemskt så jag inte ens orkar ändra mitt fina stavfel på usch!)
Man borde kunna hitta ett medel som trollar bort sånt tycker jag !
Visst, fräknarna jag hade för några år sen hade jag kunnat leva med, men sen lyckades jag ju bränna sönder hela kroppen i solen (omedvetet, jag hatar att sola, soltorkade i typ 10 min) Jag hade sårskorpor överallt sketlänge efter det, och på dom ställena där det var värst har jag fått fräknar nu, hur kul är det liksom  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0