Under the coconut tree, you be chilling with me

Det är torsdag idag, och med tanke på att det tydligen är påsk så är Dansfuegon idag istället för imorn, med andra ord är det dags att skaka rumpa redan idag xD Det blir nog kul (:

Jag är sugen på att ta kort, typ fota människor. Men jag är ensam hemma så de sket sig redan på dirren :P typiskt.

Blev lite besviken idag btw :O , fick ett sms från posten igår där det stod att mitt paket från Homeenter hade kommit dit och var påväg hem till mig, så jag var sketivrig när jag skulle hämta posten förut, eftersom jag var helt 100 på att det skulle komma idag. Men nehedå! :(  Jag tror inte man får nån post imorn va? Då måste jag vänta ända till måndag ju :(
Fick iaf lön och utv.ersättning idag, nåt bra iaf ^^






På tal om nåt helt annat...
Det närmar sig, och jag har nog aldrig vart så nervös ! haha fjantig jag är, nej men jag klarar det nog tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0