Today I don't feel like doing anything

Jag har faktiskt gjort ganska mkt idag ändå, så rubby luras lite idag (: hihihi
Red Beda en sväng, testade på lite nya vägar och hoppade lite, mys! Sen mockade jag och gjorde klart allt i stallet.
Mammi och jag har även bärt massa småträd/ris/mojs typ hela dagen så jag är rätt slut i kroppen nu xD Min ena handled har börjat bli tjock, bra gjort där känner jag.
Både jag och mammi fick avbryta en gång för att ta allergitabletter xD , dumma granliknande träd/buske som skulle ryka och ha sig :P Fyy dig!

Jag tycker faktiskt att jag gjort mig förtjänt av en pizza nu ikväll, så flöötnight here I come !
Det blir nog hemmagjord, och det som är så bra med det är att ja slipper äckelkebab å sånt mojs :D

Meen först, en promenad med hundarna :D !

Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Heej =)



Ridningen gick rätt bra faktiskt, haha bättre än vad jag trott! Har sån jävla träningsvärk nu bara! Inte konstigt kanske eftersom det var 4 år sen sist.



Jag blev dödstrött med en gång typ för att jag hängde med hela tiden i skritten. Det var ju ett gotlandsruss jag red, en liten söt krake! =) Jag tyckte lite synd om honom eftersom jag väger så mycket, men jag tror att det gick bra för'n ändå! Han hade i alla fall ork nog att skena hela vägen hem till stallet igen! Då fick jag lite panik xD Ställde mig upp, höll i manen och hoppades på det bästa, haha! :D Men jag satt kvar, tro det eller ej! :D



Jag ska nog rida där en gång i veckan är det tänkt! =) Jädra bra träning det där!

2011-04-18 @ 13:03:16
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0