Ta min hand eller låt bara bli

I den här helgen det vart full fart hela tiden, minst sagt.
Det var nämligen så att jag fyllde 20 igår, så vi hade kalas med släkten och så i Lördags så det var en hel del förberedelser med att laga maten, baka tårtor m.m.  Men det blev ju bra tillslut :)

Igår då, blev jag firad av mammi och pappi på morgonen med tårta och grejjer :)   Sen lite senare var det dags att åka på min kusins kalas som vi blev bjudna på under mitt kalas dagen innan. Han fyller år på Tisdag, så det kändes lite konstigt att åka och fira honom när det var jag som fyllde år :P  Men det funkade ju det med xD

Det var faktiskt inte förns idag jag blev "vuxen" på riktigt ^^, Det är faktiskt helt värdelöst att fylla 20 en söndag, när systemet är stängt! Så det blev en tripp dit i förmiddags, så nu har ja lite trevlig alkohol på min byrå lite fint sådär :) Nu ska ja bara komma på nåt trevligt tillfälle när ja kan drickat också (:
Ho i kassan kollade väldigt länge på mitt körkort innan hon lät mig köpa nåt (vi snackar minuter typ), men när hon väl kollat klart var ho hur trevlig som helst !

Visserligen köpte ja inga öl, men bilden var söt iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0