Snälla möt min blick en allra sista gång

Förut idag var jag sjukligt sugen på sura godisar, men jag hade inga hemma... Så jag åt en Citron :) Det var underbart !
Sen verkade mamma läst mina tankar för när hon kom hem från jobbet hade hon köpt godis till mig (:

Red en sväng ganska nyss, och trots att det blåser som fasen ibland så gick det jättebra (: Inte ens en stavgångsbrud var farlig enligt Beda. Hon är en liten godisgris min lilla ponny, jag kommer nog snart inte ha nåra jackfickor kvar på stalljackan om hon ska fortsätta försöka sno godiset där i så fort hon får chansen ;)

Ikväll ska jag faktiskt försöka lägga mig ganska tidigt för en gångs skull, för jag och pappa ska skjutsa mormor och morfar till Göteborg imorn och då behöver jag gå upp strax efter 5 på morgonen. Så idag blir det läggdags direkt efter BigBrother, punkt slut!
inga nattfilmer idag inte...
(fast det vet vi nog hur det kommer gå.. xD)


Ajfan, lyckades slå i tårna i stolen på nåt jävla vänster nu, blå och fina blev dom ^^

Kommentarer
Postat av: Abelgina

Good web with cool info. Thanks.

2011-06-03 @ 13:53:06
URL: http://abelgina.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0