Om det här ska vara allt vi hann, Så håll mig hårt.

Somsagt så var det ju dags att hjälpa Mikaela att vara barnvakt idag :) Började kl 9 och hennes kompis två barn (Theodor snart 2, och Vincent några dagar yngre än Caspian) stannade till ca 16:30. Så det var full rulle hela tiden med lek&bus, mellanmål, mat, blöjbyte osv ;) men det var himla kul :) . Jag har allt kvar lite barnasinne eller va de heter också märkte ja :D himla kul att leka med leksakerna xD

Jimmy kom hem efter jobbet strax innan två men sen efter en stund var det träningsdax förn. Så han var la borta till typ kl 18 eller nåt ^^
Jag stannade hos Jimmy & Mikaela till lite efter kl 20 sen och lekte med Caspian och pratade och lite så :)
Mamma och pappa kom efter en stund och pratade lite också, Mikaelas pappa och syster också.



Jag har nog aldrig vart så trött som jag är just nu :O, därför blir detta ett kort inlägg för nu ska ja försöka sova !
Jag kommer ha träningsvärk i armarna imorn xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0