I feel like I can touch the sky

Hovslagaren var här en sväng imorse, han kom för tidigt som vanligt :P Men allt såg bra ut så nu har mina sötnosar nya skor och fina hovar :)
Med andra ord, jag kan börja rida PrincessJenny lite smått nu :) hon tappade ju sin ena sko för några dagar sen så det har inte gått att rida henne. Ska sätta igång henne efter vintervilan nu, hon lär ju va lite lagom pigg :P
Det blir väl snart dags att ge henne lite pension eftersom hon är rätt gammal och väldigt klumpig/snubblig och har ingen direkt koll på vad hon gör ibland :P Men änsålänge går det ju :)

Igår kom mitt efterlängtade paket från homeenter iaf ! Nu står min fina glee-box i dvdhyllan och är fin :) Jag köpte ju även godis, och visst.. dom var väl rätt goda, men inte så sura som jag hoppats. Och så var det en himla liten påse, så det köper jag nog inte igen, men de va kul att testa iaf (:

 

Om en stund blir det lite shopping på systemet inför Valborg, gött att ha det klart liksom :P Så slipper jag trängas med alla människor dan innan och bli förbannad på hur sega dom är (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0