She says: Without you I'll be dead

Började dagen med att jag och Mikaela åkte till skövde, hämtade upp hennes syster och sen gick vi tre runt på stan en sväng :)  Dock köpte jag bara en grej, och det var te :P Tänkte köpa någon söt burk att ha det i med, men hittade ingen bra.. får kolla runt lite till :)
Vi gick till rådhuscaféet också och åt lite, pratade en sväng :)

Idag har även Wilma fått valpar :) Tre stycken har det blivit (: två tikar och en hane <3 Så sött så !

Red Beda en sväng också, vi gick runt lite och letade nya ridvägar :) Hon var så duktig så, och sen lät jag henne springa av sig lite med, full galopp <3 underbart !

Efter det tänkte jag rida Silver, men när jag började göra iordning honom såg jag att han hade ett rätt stort sår vid slutet av ryggen. Jag skrittade ut en sväng på honom ändå, och sedan var det dags att rengöra ordentligt med jodopax. Det såg inte ut att vara infekterat eller något som tur är :) Han verkade inte ha ont heller så, jävla blinningar och skit som är dumma mot min häst :(



Btw , Jimmy har lan uppe i stugan nu i helgen :) Trevligt att träffa pojkarna igen , var ju ett tag sen nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0