Time to say goodbye... :'( <3

Usch, denna dagen har varit den jobbigaste dagen på väldigt väldigt länge...

På förmiddagen kom några från Kil och provred Silver, det gick jättebra alltihop. Så dom tog med sig honom, och herregud va svårt det kan vara att ta farväl av en bästa kompis som man ägt i tre år :'(
Jag försökte hålla mig från tårarna, men det gick inte. När jag gav honom en sista puss på mulen och transporten stängdes så kom tårarna ändå :/
Usch, det känns som att jag svikit honom eller något..

Den familjen som hämtade honom verkade jättemysiga och jag tror han kommer trivas bra där hos dom i deras turridningsverksamhet.
Jag kommer att få hälsa på honom och rida honom när jag vill, och det känns bra.

It's hard to say goodbye..

 

Några timmar efter det var det dags för veterinärbesiktning innan den första familjen kom hit och hämtade en valp.

Och inte vilken valp som helst, utan Wille (Björne). Han hamnar uppe i Sunne hos en jättetrevlig tjej så jag veet att han kommer få det bra och bli väldigt ompysslad :)  Men tårarna kom även när dom åkte, som tur var så hade jag med mig Gizmo ut då som jag kunde krama om.

Sen kom det  en familj från Göteborg och hämtade nästa valp, Messi (Bamse). Och självklart kom det ännu fler tårar då, usch vad blödig man är!

Men man fäster sig ju vid valparna också, även fast man bara har dom i 8 veckor. Dom är ju så fruktansvärt charmiga och busiga så man kan inte annat än att älska dom ju.

 

Här är dom va 6 veckor dom små sötnosarna!

 

Imorgon åker den sista valpen, Bella och det känns väldigt jobbigt det med... Men det får gå helt enkelt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0