the weekend , who cares

Fredag: Träffade Alex, det var ett tag sen nu så det var himla trevligt faktiskt :) . Han följde med mig när jag red ut på Beda en sväng, eller ja ^^ han hann inte med i vårt tempo så han plockade blåbär istället :P
Jag upptäckte att det fanns en himla massa kantareller i skogen, så jag tvingade med mig Alex ut och plocka svamp sen, och vi hittade en hel del faktiskt (: . Vi gick "blåbärsstigen" så det tog sin lilla stund, Alex bara klagade hela tiden ;) men jag var envis så vi gick hela rundan (: . Trevligt med en liten promenad ^^
Sen eftersom vi inte har någon bil vi får köra nu, (Jimmy har volvon eftersom han sålt sin bil) så sov Alex över här och så hämtade hans föräldrar honom vid 12-13 tiden på lördagen sen :). Det var himla trevligt faktiskt, vi kollade på film och snackade en hel del (:

Lördag: Bestämde mig för att jag skulle hoppträna Beda lite för första gången sen jag köpte henne, och det gick faktiskt riktigt bra (bortsett från att min sits är helt åt helvette nu eftersom jag knappt hoppat alls mycket på tre år).
Vi hoppade 70 cm och hon var jätteduktig :) mamma och pappa filmade och tog kort också så ja passar på att lägga upp en liten film då :P :

 

På kvällen sen blev det godis och tacos med mamma och pappa (:
MUMMA!

 

Söndag: Det regnar ute, det är riktigt slöväder... fast det är skönt det med ibland, var nyss ute med hundarna och jag och mamma kom på att vi kunde tagit på dom regntäcken liite för sent, typ när vi var tillbaka :P

Så nu gosar Gizmo av sig allt vatten i min säng :P blir till att byta lakan m.m. sen så det slipper lukta blöt hund ^^.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0