De var inte igår de här ^^

Kom nyss på att jag har ju en blogg jag inte skrivit i på över ett år ^^

Igår kom min nya häst hem, Beda. Det känns riktigt bra alltihop och dom vi köpte henne av var väldigt trevliga och dom ska hälsa på snart hoppas jag :) Så kan tjejen som ägde henne innan rida henne om hon vill :) .

Jag sov i husvagnen inatt för att se så inte våra andra hästar (framförallt PrincessJenny och Silver) skulle försöka hoppa över staketet till den hagen dom går i, och det var ju inte det lättaste att sova där inne :P massa ljud överallt och sen blev det ju ljust direkt :P Hade iallafall Gizmo med mig som sällskap :) Blev inte många timmars sömn precis, men det är det värt, för tänk om det hade hänt någonting... Nej det hade jag aldrig förlåtit !

Det var underbart väder idag, så jag tog tjuren vid hornen (ordspråkarN) och tog med mig kameran ut och fota lite ^^












Inga bra bilder, det vet jag ^^ och jag har inte tänkt alls på kompositioner och sånt, tänkte att jag kunde låta hjärnan vila lite :P Så det fick bli som det blev helt enkelt :P


Sen nu ikväll red jag Beda för första gången här hemma, vi skrittade ut barbacka hon och jag :) Och det gick jättebra. Trots att vi mötte vår granne med hennes ena golden retriever :)

 

Sen ser jag absolut inte klok ut på bilden och jag har jätteslarvig hållning, men det skiter jag i :) . Var ute och gick och sprang med Beda i förmiddags och det gick så himla bra, det är därför jag red lite nu ikväll. Vi tar det sakta med säkert fram hon och jag :) Hon verkar finna sig i den hagen hon går i, och det känns bra. Det var så sjukt mycket blinningar och flugor och skit ute idag så hon fick låna Silvers ena flughuva, den är för stor men bättre än inget iaf. Ska köpa en till henne. :)

Haha jag ser ju inte dåligt fet ut heller xD vi får skylla på att tshirten är för stor :P för det är den faktiskt

 

Nu ska jag ge hästarna mat och sen ska jag nog se en bra film, typ sleepy hollow eller någon skräck :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0