Mästerkockarna

Skola idag igen då, lite segt att gå upp imorse eftersom ja inte sovit så mkt inatt, men när ja väl var uppe va ja inte så trött.

Fick mina omdömen idag också.... å ja blev lättad när ja inte verkar ha nåra ig-varningar iaf (: tid för utv samtal den 8 april me, kl kvart i nio på morronen,.. det blir ju kul mitt på påsklovet ^^

Aja, denna dagen började inte så jättebra, Dennis bil pajade när han skjutsat mig till skolan, sen gick allt åt helvette på min bildlektion... ja satt verkligen och försökte blanda rätt färger hele lektionen, men utan att lyckas ! då var ja ju inte lite irriterad...

Men mitt humör blev snabbt bättre när jag och Susanne efter att vi ätit lunch gick ut på en superprommis (: Fyfasiken va hurtiga vi är ibland måste ja säga :D !
Och det hurtiga var absolut inte slut efter den prommisen, efter skolan när vi kom hem till Susanne så hjälpte ja henne med att dela ut reklam, ja gick som bare den me en reklamhög på ena armen xD De måste sett lite dumt ut, men ja va en jävel på't. Märks att ja delade ut reklam för nåra år sen ^^

När vi var klara med det så åkte vi hem till mig och då skulle vi laga mat (bacon och strips) och vi som är såna mästerkockar satte igång, ... men att steka bacon på högsta värmen var inge smart, ocha tt glömma stripsen var inte heller smart.. så resultatet blev :

 
Bränt som fan å de gick knappt att äta men vafan xD.

Efter denna måltid drog vi ut å körde me fyrhjulingen i nåra timmar :) sketakul verkligen :D Det måste göras om !

Haha sen när vi tagit in hästarna och så, så började vi diskutera vad vi ska ha på oss när vi ska ta studenten, nån som har något förslag? :P
Vi hade en sketalång pratstund om detta :O å balen å massa sånt :P

Sen åkte Susanne hem :( .  så nu sitter ja här helt själv, å lyssnar på musik :)

Ska la snart sova kanske, men bara kanske :)

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: gute

o humör sänkande när ja väl säger nått

2009-03-31 @ 00:25:02
Postat av: Susanne

Vi är nog bland de hurtigaste ja känner, jag trodde inte de skulle vara så ansträngande att åka omkring där på skogsvägarna :O men kul vart de!!

2009-03-31 @ 07:54:03
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0