Skolångest?

Så var det söndag igen, och har jag skolångest? Nej inte så, men jag känner mig inte heller jättepepp inför att gå upp tidigt imorn igen ^^ Jag längtar tills sommarlovet !

Ja kollade på Wipeout förut, å de va så jävla synd att inte Dennis kom med där när ja anmälde honom dit :P Skitkul såg de ut att va ;D
Nu är de däremot Beck på tv, men ja känner inget direkt sug till att se det idag.. Nepp, Beck hoppar jag och sitter här istället och har de trevligt :P
De e synd bara att det inte är ngn inne på msn som vill skriva med mig just nu, meen de löser sig som jag brukar säga ibland :)



Jag är nog typ helt frisk nu iaf, min kropp orkar inte riktigt allt som ja brukar men vafan, hänga upp sig på småsaker sådär :) Några svimningar hit och dit gör ju inget :P

Jag vill ha vååår!
(För jag orkar inte med snön mer nu, blir så sur när ja ser den)

Men nu ska jag se Mia och Klara eftersom jag missade det idag, så

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Okej, då vet ja!

Hej hej jag är ingen person och räknas inte att skriva med på msn!



Wipeout var ett riktigt trevligt program, ja skulle lätt velat va med :D

2009-03-09 @ 00:17:30
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0