Axel Öhman är en sjöman

Jag ligger under täcket
mitt i natten och tuggar
på isbitar så att jag
inte ens kan höra mina
egna tankar

(kanske är det det
som är meningen, eller
så äter jag bara is
för att det är gott
)

en inbillad sms-signal
får mig att lite för
ivrigt leta efter ord
från dig i min inkorg

men det finns inga



(Jag vet inte längre om
det är de kalla isbitarna
eller ångesten som får mig
att skaka
)

men mest är det nog paniken.



Usch , det är så mkt prov å inlämningar och skit i skolan just nu... eller ja... typ allt är mellan vecka 16 till vecka 18. Och det är sjukt mkt alltså... ångest? JAPP!
och imorgon får jag nog tillbaka databasprovet.... ja vågar inte, spec inte efter Stefans superironiska kommentar till mig förut om provet :(

Nej nej nej! Jag orkar inte med någon panikångest inatt, så ja måste tänka positivt nu....


Axel Öhman är en sjöman! , den lilla texten får ja nynna på.. för Susanne sa att ja skulle bli glad då :) vi får hoppas på de *nynnar som bare den*
Å så får ja tänka på hur en viss person säger Computer *fniss* , å lite annat sånt där trevligt :) så kanske jag slipper panikångest skiten inatt :)

aja

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hjälpte de? :D

2009-03-27 @ 09:09:53
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0