It's Friday !

Idag var det sovmorgon, så pappa skulle skjutsa mig till bussen som gick 07.22 , men vi missade den, så ja fick övningsköra till skolan istället, i pappas bil (!) (volvo+en kort person= nej) Men det gick bra ändå trots att den var jävligt stor och jag knappt ser över ratten på den. Det märktes att jag inte kört den bilen så mkt eftersom man inte kände farten lika bra i den som i mammas, så det var rätt många gånger man fick sakta ner lite för man körde för fort.

Sen när jag kom till skolan var det digitalt skapande, och vi började göra en kniv i illustrator, den blir inte bra :P men det är lite kul iaf tycker ja allt.

Efter det var det databashanteringsprov, och heeelvette va svårt de va :s att det var 7 sidor långt gjorde ju inte saken bättre heller :(
IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG

Efter det var det iaf lunch, men Susanne var inte i skolan då eftersom hon var på sjukhuset och kollade upp sina händer. Men anton och dom var snälla så ja fick äta med dom :)  Sen på svenskan kom Susanne tillbaka (:

Efter skolan sen orkade inte jag vänta på någon buss så ja gick till rese, rätt skönt men lite jobbigt för ja bara såg massa svarta prickar framför ögona hele tin xD Det hade ju kanske inte vart så bra att svimma där ^^, men när ja kom på bussen blev allt svart och konstigt, men jag svimmade inte iaf (: Sen när ja kom till Mariestad åkte jag och mamma te donken å köpte mat.

Nu sitter jag här och är ISKALL! om händerna, för jag och mamma var ute med hundarna och letade isfria ridvägar :) Måste ju kunna komma igång med ridningen igen nu, det jobbiga är att det är massa is kvar på skogsvägen som vi brukar rida på... Men "Lilla stigen" såg helt okej ut iaf (: . Så det kanske blir en tur i skogen i helgen? vem vet ^^



Lilla Silver :) .



Lilla Princess jenny , och Dennis som förövrigt snart kommer hit tror jag :)

Susanne, vill du följa med mig och ta ut småhästarna i skogen å gå nån da? (:


Nu ska ja kila, Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

JAA DE VILL JA, men bara om ja får hålla min favorit :')

2009-03-20 @ 20:56:58
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0