vad är det för en dag? Jo det är Dennis födelsedag !

Idag tittade solen fram och det kändes att nu, nu är det vår på gång och jag är glad (: . Efter skolan när jag satt och väntade på bussen var det så underbart varmt så de va inte klokt, de kanske var för att jag hade vinterjackan på mig men iaf  ^^ .

Jag tog iaf bussen till Mariestad och hoppade av vid badhuset (igen....) och nu fick jag äntligen prata med chefen där. När ja gjort de så ringde jag mamma som kom och hämta mig, jag var med henne på perfo en sväng å sen övningskörde jag hem så ja fick äta lite innan ja skulle tillbaka till Skövde igen.

Och varför skulle jag tillbaka dit? Jo för att min älskade pojkvän Dennis fyller 21 år idag ! <3
Jag åkte dit och gav honom presenter ( hoppas du gillade dom ), fick vara med när han öppnade presenter som han fick av sin familj... å sen var de fikatajm, å hans föräldrar hade vart så gulliga och köpt en "specialbakelse" till mig eftersom jag inte tål fisk, som det var på smörgåstårtan dom hade. Det var mumsit de (:



När jag kom hem därifrån sen var det dags att morsla lite i stallet, mocka och så. Sen när jag och mamma tog in hästarna så var dom ovanligt lugna och snälla :) . Och det slutade med att jag pysslade lite extra med dom bara för att det är så mysigt att bara vara i stallet hos dom (:

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va trevligt att du hade de mysigt (:

2009-03-20 @ 21:00:50
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0