jag e den felande länken

happhapp, hemma igen då efter en underbar helg :)
Eftersom det var studiedag idag så vare ingen skola, å de tyckte ja va väldigt skönt :D

Doris svans ser förövrigt mycket bättre ut, den är inte lika orange och knottrorna är nästan borta :) Men jag smörjde den igen förut så det ska försvinna helt :) .

Nu sitter jag här och kollar runt lite på yt bara, och hittade det här söta :D



Ja kunde inte sluta le när ja kolla på't, inlevelsen 09 kan ja bara säga om detta klipp :)

Jag ska la snart sätta mig och göra min TMS-läxa tänkte ja... hoppas ja hinner göra klart den bara :D . Ja har lixom ingen aning om vad jag ska skriva i den, meeen de löser sig säkert.

Susanne skulle kommit idag, men hon hade vart på Lager157 idag, så hon orkade inte komma hit idag ^^, men vi tar't imorn istället då :) . då blire filmtajm vill ja lova ;) så de bare smäller om de :)

När vi gick på vadsbo hade ja å Susanne våra små "oseriösadiktskrivarstunder" , och här har vi en av dom... nämligen
Den lilla katten

Det finns en liten katt som är sjuk,
han bara spyr på sin glittriga duk.

Idag är det dödens dag,
så här behövs massa choklad!

Katten har ont i magen nu
han får ta sig en middagslur.

Nu dog han,
för han märkte inte att det brann i farstun.



Och med den dikten avslutar jag detta inlägg

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken super unge OCH vilken super dikt :D

2009-03-02 @ 20:12:12
URL: http://hundrapor.blogg.se/
Postat av: Anonym

ställ dina smink o hårfrågor i min bloggs frågestund :D

2009-03-03 @ 00:22:35
URL: http://jezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0