och jag vill ha sommar nu, nu, NU

Hääj Hääj !
Jag var faktiskt pigg idag, tillochmed på bussen imorse, men databashanteringen förstörde allt.. ja blev sketatrött verkligen! Och hungern ska vi inte ens prata om...

Dom andra lektionerna gick la bra, med tröttheten alltså...
På webbdesignen  morslade ja å Susanne me våra hemsidor, och vi hade så mycket frågor till Steffe efter lektionen... Men som vanligt var han ironisk mor mig när han svarade, å ja fatta som vanligt inte att han var de  xD.

Sen på japanskan fick vi gå ut för å hitta olika saker å få reda på va de hette på Japanska, fasiken va kallt de va! min ena tumme var illblå när vi kom in igen xD men det var en slapp lektion iaf xD

Och jag vill ha sommar nu, nu, nu, NU!




Jag har egentligen ingenting alls att skriva om idag, typ. Eller jo! Ja har vart så otroligt sugen på ostbågar hele långa dagen, så när jag kom hem så övningskörde ja bort å köpte det. Och det var så uuunderbart ! Jag och Gizmo satt å dela på dom :) fast inte alla, för ja äter ju det nu också (A) *tjockisvarning*

Imorgon är det fridluftsdag med skolan, blir gött att slippa lektionerna iaf (:
Men nu e ja så himla törsti så ja orkar inte skriva mer nu !

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Susanne vill oxå ha sommar nu nu nu med!

2009-03-13 @ 12:25:37
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0