De anfådda rävarna...

Detta har varit en mycket händelserik dag måste jag säga :D
Jag har fårr reda på betyg på en inlämning (teknikutveckling&företagande) som visade sig vara ett VG+ , jag är nöjd!
Och så fick jag reda på svenskaprovet, de där provet på boken: Dvärgen. Jag fick 25 av 30 rätt, och det blev ett VG på det, mycket nöjd där också eftersom man inte kunde få något högre betyg än vg på den :)

Efter skolan bestämde jag och Susanne oss för att testa lite nya grejer ;) Och resultatet för min del blev en Naturdiet Smoothie (den längst till höger), och en chipspåse av ngt slag (som var less fat ) :) och jag måste säga att smoothien var bland de godaste ja druckit :O  å den hade nog  vart ännu bättre kall !  MUMS!



Och eftersom jag och Susanne gick omkring på stan i Skövde och var så jävla .....  så blev de ett litet besök på bibblan där xD, å ja säger bara PENNAN xD

Sen iaf gick vi te rese och väntade på 839:an som vi sedan tog hem. :) När vi väl var hemma så drack vi en efterlängtad energidryck och kollade på när mammi och pappi grejjade med en grind xD Å sen mockade vi...

och jag kan bara säga en sak: KORS I TAKET!
Susanne tog mod till sig och tog in Jenny från hagen, trots att hon är livrädd för hästar... Det var väldigt bra gjort tycker jag, Jenny är ju trots allt den största (men snällaste) hästen jag har... Jag är så stolt :'D


(Detta är en rätt så gammal bild, men ni ser ju storleken på henne iaf)

När vi var klara med stallet gick vi in och då fastnade vi vid YT, och med varsitt glas med vatten och is... och ja, där blev vi sittandes och sjöng och spelade in låtar :) Vi hade ju även planer på en del grejer, men vi skippar dom
Vi kallar oss: De Anfådda Rävarna!

Sen vid 23.00 typ åkte Susanne hem igen, så nu sitter jag här, dricker en energidryck och nynnar på en låt som jag fått på hjärnan. Å så ska jag självklart snart svara på ett visst brev jag fick idag ;)

Det var väl typ hur denna måndagen sett ut :)

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: MELINDA

Sv; haha eftersom min bror verkligen inte vill visa sig i bloggen eller typ, bdb! :D

Han blir skitsur xD Så jag fick täcka över't ^^)

2009-03-10 @ 12:24:17
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag är lite sugen på en sån där lemonad :)

2009-03-13 @ 12:24:34
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0