Temadag och skolångest

Idag vart de temadag i skolan, jag vet fortfarande inte vad temat var men ^^ tråkigt som fan var de iaf.. fyra olika föreläsningar som höll på i ca en timme var, alltså fyra timmar sittandes på en stol i cafeterian, usch ! . Å de sämsta var att en av föreläsningarna var på engelska, fan ja e svensk... ja ska inte behöva förstå allt de där..

Efter skolan drog iaf jag å Susanne te stan en sväng å åt glass å sånt innan vi drog hem.

När ja kom hem slog ja på Smala Sussie å la mig i sängen eftersom  jag frös så jävla mkt, sen kollade jag lite på tv å så innan ja mockade å tog in hästarna.

Nu börjar ångesten komma krypandes igen, skolångesten...
fan att jag aldrig lär mig!
om ni inte redan förstått de så har jag prov imorn, i databashantering.... och jag kan inte ett skit, kommer få IG, kommer inte klara de, jag är så jävla kass bläää ! . helvette då.

Jag hade kunnat skriva typ en jävla massa om detta, men det är bäst att hålla det för mig själv, och bara låta detta hemska ske imorgon...



HejHopp, nu är skolångesten på topp!




Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken hemskt rolig skolda de var :)

2009-03-20 @ 20:58:33
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0