Sjuk idag :(

Den här dagen började inte alls bra för lilla mig eftersom jag nästan svimmade när jag gick upp.. sen svimmade jag i duschen, men ja tänkte då att nehe du, ja ska till skolan ändå... Men sen när jag skulle äta frukost så sket sig allt....
Så fort jag svalde ngt så ville de komma upp igen, så de hela slutade med att jag fick stanna hemma, och efter att mamma och pappa åkt så kom frukosten upp...

Sååå vad har jag att säga om denna dagen då? Inte så överdrivet mkt, sovit mest. Ja tror att ja behövde de.

Jag hoppas verkligen verkligen att ja e frisk imorn, för det är så sjukt tråkigt att bara ligga hemma själv å glo, de måste ju hända lite grejer ju ;)

Usch, ja känner att ja måste börja träna eller ngt, innan ja går här som ett vandrande fetto :) . Meeen orkar ja de?  ne (A) .
Ja e helt enkelt för lat, ^^ . Men någongång kanske jag kommer igång, who knows?


Annars ser jag nog ut såhär till sommaren...


Aja, nu orkar ja inte skriva mer


Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: MARILENA

Sv: hehe jag andvänder inte allt, Det där är mina favorit saker, något jag alltid andvänder är mitt solpuder på hela ansiktet och löppglans :) Men när de fest så är de allt som gäller. Men i vanliga fall så är de bara solpudret på.



Tack ska du ha, detsamma !

2009-03-06 @ 02:10:43
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: -CHRIS-

Svar: Haha, jag skrattade MYCKET när bilden av två alkisar poppadu upp i min skalle xD

2009-03-06 @ 12:10:21
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Susanne

Minns du vårat träningsschema? x'D

2009-03-07 @ 17:21:15
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0