Ja kallar'n kladdis (:

Är fortfarande hemma hos Dennis (: Ska hem imorgon, eftersom ja å Susanne ska göra läxa i TMS då...  :)

Vi bakade kladdkaka idag ( eller kladdis som ja brukar  kalla de ) Och jag var såå smart (A)
När vi precis tagit ur formen ur ugnen fick jag för mig att jag skulle ställa in den i kylskåpet, och HELVETTE va ja brände mig xD .

Sen lagade vi mat, och idag blevre chicken nuggets och ris, me en sås som jag inte kan stava namnet på :) . Å sen spelade ja, Dennis och Daniel spel :), typ de ena hette PAIN, å de andra va namnet så långt på , men ja.... de va ett skitkul litet bilspel iaf. Riktigt kul! Och det hände ju tillochmed att jag vann ibland (: .

Nu ska ja å Dennis se nån film, vilken vet jag inte än.. men en sak vet jag, jag ska äta massa massa is !!!! :D



Gammal bild

Hejsvejs :~
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du kunde ha stannat eftersom ja ändå glömde av de :O

2009-03-02 @ 20:14:07
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0