Glasstisdag

Idag hade jag en lång sovmorgon för första gången på riktigt länge, till kl 12.10 eftersom Stefan var sjuk = ingen databashantering idag. Det kändes rätt gött faktiskt att kunna ligga kvar i sängen å bara ta det lugnt imorse :)
Men trots detta så var jag trött när jag kom till skolan, jag va helt borta typ ^^ bland annat så snubblade jag i trappan så ja höll på att trilla omkull där, tur att man har sån superbalans som jag har då ;)

Den här dagen kändes mkt värd kan jag ju säga, två lektioner utan lärare och sen hade vi svenska.
Aja, efter skolan var det dags att ta sig en tripp till donken eftersom det är glasstisdag idag ;)
(och där köpte vi vårt gamla vanliga kitt, mkt mumsigt om jag får säga't själv)

när vi ätit upp å så så kollade vi runt lite på commerce, å sen fick vi panik när vi trodde att klockan var mer än vad den var ^^, så vi skyndade oss ut för att inte missa bussen, sen kom vi på att det var ju för fasiken mer än 10 min kvar tills bussen skulle gå, då gick vi in i första bästa affär å kollade runt lite i den... Där fanns det mkt söta leksaker å sånt :)

 


Men det blev ju så himla pinsamt när Susanne såg att det var böcker vid kassan... som var gratis! Och dom visade sig vara olika slags biblar (typ kvinnobibeln, fotbollsbibeln) å tanten i kassan började försöka få oss att ta varsin, och vi snackade massa om att de skulle vara så tråkigt att ha en sån bok, en bok om gud lixom. Men sen sa hon att hon var kristen, och då blev det så dumt... Och så förhörde hon mig på massa skit om jesus å grejjer. Tillslut kom det en kund som ville ha hjälp, å då passade ja å Susanne på.... vi nästan sprang ut ur affär'n, för vi ville ju absolut inte ha någon jävla bibel :O

Sen tog vi bussen hem, och tänk va kul man kan ha me lite olika inställningar å program på mobilen:


oerhört snygg bild måste ja säga ;)


Sen när vi kom hem så skjutsade pappa hem Susanne, å så åkte han och jag å handla...
Nu sitter jag här och bara känner att det inte är så jättejättelockande att gå ut i kylan och mocka nu, så ja väntar med det lite (A) .
eller nee..... jag måste nog gå ut nu,

hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bibeltanta var ju inte klok :O men söta var vi iaf!

2009-03-27 @ 09:11:05
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0