Glassmåndag

Jahapp, nästa dag då.. som faktiskt får bli måndagen, alltså igår.

Hejsan hoppsan!

Idag vart de skola igen, och jag tyckte det var så underbart att Dennis sov hos mig tills idag, för det betydde ju att jag slapp sova själv, hade sällskap på morgonen och att jag slapp åka buss till skolan :) Mkt bra!

Denna skoldag var otroligt *host* seriös måste jag säga, spec engelskalektionen där det var kortkrig ;)
  


Sen på matten gjorde jag och Svante en gubbe på tavlan :) . hihi, och efteråt var det biljardspelartajm (: 
Och eftersom vi kom in så mycket i spelet missade vi 18 över bussen så vi gick in på EM och provade massagestolar, som förövrigt var megasköna men livsfarliga :P Dom tog tag i mina fötter !

 


Sen när bussen kom åkte Ja å Susanne in te stan och tog varsinn glass på donken , (det var ju glassmåndag som sagt ) och sen började vi leta present till Dennis som fyller år den 18:e Mars. Men klockan gick fortare än blixten så vi hann inte hitta något, men jag säger bara linus (A) .

Sen när jag kom hem tänkte jag göra japanskaläxa, skriva lite här å så... Men icke! När jag kom hem svimmade jag, och sen var min kropp megaknasig å dum så ja kunde inte stå på benen xD . så mamma blev arg och jag fick inte göra nått utan ja fick helt enkelt ligga där i min säng. Ja fick sockervatten som gjorde att det kändes lite bättre iaf..

Så det hände ju inte så mycket mer den dagen om man säger som så..

Hejsvejs :~

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag längtar tills nästa måndag!

Linus <3

2009-03-18 @ 09:24:36
URL: http://hundrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0